Gadżety reklamowe są dziś nieodłącznym elementem kampanii promocyjnych. Firmy rozdają je swoim klientom, chcąc przyciągnąć uwagę, zwiększyć zainteresowanie i wywołać pozytywne skojarzenia. Przedstawiamy zatem pięć najlepszych naszym zdaniem gadżetów reklamowych.
1. Kalendarz
Choć artykuły tego rodzaju są dość powszechnym pomysłem, to jednak trzeba wziąć pod uwagę dwie kwestie. Po pierwsze – są na tyle praktyczne, że istnieje spora szansa, że zostaną wykorzystane, a przecież nie chodzi o to, aby rozdawać gadżety reklamowe, które szybko trafią do kosza. Po drugie – kalendarz ścienny to idealny wręcz sposób dalszej promocji firmy z uwagi na fakt, że powieszony w domu czy miejscu pracy staje się natychmiast widoczny dla innych ludzi. W ten sposób grono potencjalnych klientów może się poszerzyć. Oczywiście kalendarze świetnie sprawdzą się jako gadżety reklamowe także w wersji książkowej lub biurkowej. Alternatywą dla tego pomysłu może być notatnik.
2. Kubek
Kolejna propozycja, która mimo swej popularności jest bardzo lubiana przez klientów to kubek (można zdecydować się również na filiżankę). Z przeprowadzonych badań wynika, że ludzie uwielbiają otrzymywać upominki, których mogą używać w życiu codziennym. Z kubków korzysta niemal każdy, dlatego jest to na pewno dobra propozycja. Najważniejsze jednak, by produkt taki miał ciekawy design czy też zwracającą uwagę grafikę lub napis. Zbliżająca się zima to czas, w którym warto rozważyć również opcję rozdawania klientom kubków termicznych.
3. Torba
Do grona praktycznych prezentów zaliczamy także torby na zakupy z firmowym nadrukiem. Te niepozorne gadżety reklamowe mogą jednak skutecznie zwiększać zakres promocji marki. Ekologiczna, bawełniana torba, którą klienci noszą na mieście, jest widoczna dla wielu innych ludzi np. w sklepie, na ulicy czy w autobusie. Tu szczególnie ważny jest jednak jej projekt – z jednej strony na tyle przyjemny, by klient zechciał z takiego produktu korzystać na co dzień w miejscach publicznych, a z drugiej strony przyciągający uwagę otoczenia.
4. Głośnik
Sprzęt elektroniczny to również ciekawy pomysł na gadżety reklamowe. Klienci lubią otrzymywać coś mniej oczywistego, niż plastikowy długopis czy notesik z kartkami samoprzylepnymi. Bez wątpienia akcesoria elektroniczne są atrakcyjniejsze i przez to mile widziane. Głośnik, który umożliwia słuchanie muzyki to dobre rozwiązanie promocyjne, zwłaszcza wśród klientów w młodszym albo średnim wieku. Można wybrać tu wariant podłączany kablem USB lub bezprzewodowy, działający poprzez bluetooth.
5. Powerbank
Któż z nas nie był w sytuacji, gdy bateria w telefonie praktycznie całkiem już padła przy jednoczesnym braku możliwości podłączenia jej do ładowarki? W dobie smartfonów jest to znany wszystkim problem, szczególnie wśród osób, które często podróżują lub przebywają poza domem. Ofiarowany w prezencie powerbank z logo firmy może okazać się w takich momentach wybawieniem, co dodatkowo spotęguje u klienta pozytywne skojarzenia z marką.
Najnowsze komentarze