Nowicjuszem wśród wielkich mediów społecznościowych jest Tiktok, aplikacja mająca stosunkowo krótką historię, która ostatnimi czasy osiąga szczyty popularności. Początkowo cieszyła się wyjątkową estymą wśród najmłodszych użytkowników Internetu, obecnie przyciąga każdą grupę wiekową, a tworzony na niej „content” jest coraz bardziej oryginalny i zróżnicowany.
Na czym polega fenomen Tiktoka?
Tiktok to aplikacja umożliwiają wrzucanie krótkich klipów do znanych utworów muzycznych. Początkowo były to głównie popisy taneczne, dzisiaj już raczej treści komediowe. Coraz więcej osób używa także tego mediów do tworzenia swoich minivlogów, które mają na celu najczęściej przekazanie jakiejś jednej, krótkiej myśli. W dzisiejszym świecie minimalizm osiąga szczyty: ludzie zamiast oglądać długie filmy na YouTube przerzucają się na szybkie i krótkie „miniklipy”. Nie znaczy to jednak, że wybić się na TikToku można na byle czym: warto mieć swój własny, oryginalny pomysł, który przyciągnie widzów i zapewni rozpoznawalność.
Jak zarabiać na Tiktoku?
Stworzenie własnego profilu, który będzie często odwiedzany, a filmy będą cieszyć się dużym powodzeniem może spowodować, że z błahej zabawy pojawią się… zyski. Tiktok, jak każda inna aplikacja tego typu zamieszcza reklamy. Nie dziwi więc, że twórcy wynagradzają gratyfikacją finansową osoby, które przyczyniają się do wzrostu dochodów z reklam, a więc w pewnym sensie napędzają biznes. Aplikacje, które opierają się na kreatywność użytkowników zawsze są swego rodzaju połączeniem wizji autora z platformy z tym, jak miliony osób na całym świecie będzie chciało ją zapełnić. Można więc osiągnąć realny zysk z tworzenia filmików na Tiktoku, nie mówiąc już o zyskaniu popularności, która spowoduje, że będzie się np. zapraszanym przez marki do współpracy w ramach kampanii reklamowych.
Zobacz więcej podobnych artykułów na elektro-sat.com.pl
Najnowsze komentarze