Zaintestuj w lajki
Budowanie zaangażowania odbiorców w social mediach to żmudna i uciążliwa praca. Wbrew temu, co można pomyśleć sobie, przyglądając się działaniom influencerów z zewnątrz, to nie wygląda tak, że współpraca przychodzi na pstryknięcie palcem. Aby propozycje influencer marketingu zaczęły się pojawiać, najpierw trzeba zadbać o odpowiednie wypozycjonowanie konta.
Co świadczy o twojej atrakcyjności z punktu widzenia reklamodawcy?
Marzysz, aby zacząć zarabiać na swojej obecności w sieci? Nie ma w tym absolutnie nic złego. Dzisiaj to jedna z kolejnych form usług marketingowo-sprzedażowych. Nieco zmieniła się wyłącznie forma świadczenia tego typu działań. Nie zmieniło się jednak jedno — twój potencjalny pracodawca chce mieć pewność, że dajesz mu szansę na odpowiednio wysoki zwrot ze współpracy. Jak to zmierzyć na Facebooku i Instagramie? Do tego służy dzisiaj już nie tylko ocena liczby obserwatorów, ale i ocena ich zaangażowania, poziom wyświetleń relacji, zasięgi osiągane przez konto. Parametrów do oceny konta w social mediach jest coraz więcej i trzeba się do tego przyzwyczaić. Influencer oferuje reklamę jak każde inne medium. Klient musi więc mieć możliwość oceny, czy współpraca z jedną osobą opłaca mu się bardziej niż z inną.
Jak zadbać o zasięgi?
W sieci znajdziesz poradniki nie tylko dotyczące budowania zasięgów za pomocą odpowiednio przygotowanego contentu, ale i możliwości, jakie dają lajki. Na początku ciężko jest zdobywać nowych odbiorców i obserwujących, ponieważ konto na samym początku ma bardzo niskie zasięgi, przebicie się do poziomu, który zapewnia możliwie sprawny rozwój konta, często zajmuje naprawdę dużo czasu. Zdarza się nawet, że naprawdę dobry, wartościowy i angażujący content nie przynosi takich efektów, jak można byłoby zakładać. W takich przypadkach można posiłkować się dodatkowym wsparciem, jakim jest możliwość zakupu obserwujących, polubień, reakcji, komentarzy na umieszczane na konkretnym profili materiały. Dzięki temu rozwiązaniu można przejść na inny poziom zasięgów, a to z kolei otwiera drogą do sukcesywnego rozwoju konta. Oczywiście zakup laików nie jest rozwiązaniem, które można stosować stale, ponieważ w rozwoju konta na FB czy IG chodzi jednak o to, aby samodzielnie, za pomocą określonych treści pozyskiwać nowych odbiorców, budować u nich zaangażowanie i tworzyć z ich pomocą trwałą społeczność. Przy regularnym obcinaniu zasięgów na FB i IG oraz problemach z przebiciem się małych kont przez szklany sufit ograniczonej liczby odbiorców, zakup laików czy reakcji może się okazać bardzo pomocny.
Artykuł sponsorowany
Najnowsze komentarze