Nie trzeba być specjalistą od marketingu, by zauważyć współczesne trendy. Ekologia to słowo, które nie schodzi z ust konsumentów od dłuższego czasu. Producenci dokładają wszelkich starań, by wzmocnić wizerunek swojej marki jako przyjaznej otoczeniu. Można to zrobić niewielkim kosztem, inwestując w ekologiczne gadżety reklamowe.
Potencjał ekogadżetów
Wywołać pozytywne skojarzenia i rozbudzić poczucie lojalności – oto główne zadania gadżetów ekologicznych. Akcesoria wykonane z naturalnych lub biodegradowalnych surowców cieszą się ogromną popularnością. Aktualną modę warto zatem wdrożyć w firmowe trendy, sprawiając konsumentom ekologiczne gadżety reklamowe. W niepozornych upominkach tkwi spory potencjał, który z pewnością zachwyci odbiorców.
Rosnąca świadomość społeczeństwa
Przeciętny konsument od dawna wie, że trzeba podejmować coraz więcej starań w trosce o środowisko. Wizja braku wody pitnej czy katastrofy ekologiczne należą do telewizyjnej codzienności. Dbałość o planetę jest możliwa nie tylko z poziomu pojedynczego odbiorcy, ale i całego przedsiębiorstwa. Gadżety reklamowe w duchu eko są stylowe i przykuwają uwagę – dwa plusy dla firmy to już całkiem spory sukces.
Budowa wizerunku marki
Wprowadzenie ekologicznych gadżetów reklamowych do firmowej oferty jest bardzo dobrym rozwiązaniem w kontekście pozytywnego budowania wizerunku. Wiele osób wprowadza do swojego życia zmiany zgodne z nurtem eko. Jeśli więc ich ulubiona marka również płynie z tym prądem, nie ma szans na to, by zmniejszyło się grono dotychczasowych odbiorców. Klienci i kontrahenci coraz częściej doceniają działania proekologiczne, stawiając na podium dobro planety. Wpisanie się w te trendy oznacza zazwyczaj możliwość pozyskania nowych konsumentów.
Materiały ekologiczne – czyli jakie?
Pomimo rosnącej świadomości wiele osób nadal nie wie, z czego tak naprawdę wykonywane są ekologiczne gadżety. Są to surowce, które nadają się do recyklingu. Wśród najczęściej wymienianych znajdują się:
- słoma pszeniczna – traktowana jako odpad i stosowana w produkcji gadżetów ekologicznych, m.in. długopisów,
- szkło – jego największą zaletą jest możliwość przerobienia surowca na inne wyroby. Na szkle można tworzyć grawer, by trwale oznakować produkt firmowym logo,
- bambus – z tego naturalnego surowca powstają najczęściej praktyczne gadżety do kuchni.
Ekologiczne gadżety reklamowe – w co warto zainwestować?
Akcesoria promocyjne mają duże znaczenie w pozyskiwaniu nowych klientów i utrwalaniu wizerunku marki. Do najczęściej kupowanych zalicza się bezsprzecznie akcesoria piśmiennicze, a wśród nich długopisy, ołówki czy pióra. To uniwersalne gadżety, które zawsze znajdą zastosowanie w praktyce.
Kolejne ekowyroby to poręczne kubki i pojemniki na napoje. Bidony oraz kubki bambusowe zaprowadziły totalną rewolucję w świecie ekogadżetów. Na dalszej pozycji znajdują się także breloki i podstawki na telefon, czyli uniwersalne akcesoria, które zawsze się przydają.
Siatki i torby na zakupy, notatniki czy smycze na klucze to kolejne trafione gadżety reklamowe w ekologicznym stylu. Zestaw powyższych z wyraźnym firmowym logo z pewnością wpłynie na sposób postrzegania marki przez dotychczasowych i nowych konsumentów.
Najnowsze komentarze